Veelgestelde vragen

Hoe kan ik te weten komen of er kamers beschikbaar zijn?

Gebruik de reserveringsmodule op de homepage om te weten te komen of er kamers beschikbaar zijn op de gewenste data en om te reserveren.

Het reserveringsgedeelte van onze website is ontworpen om alleen de kamers aan te bieden die wij beschikbaar hebben op de gekozen verblijfsdata. Wanneer het hotel volgeboekt is op de data die je hebt gekozen, zullen er geen beschikbare kamers getoond worden. Je kunt het opnieuw proberen met andere verblijfsdata of met een ander aantal personen per kamer.

Hoe kan ik de prijzen van de kamers te weten komen?

Om de prijzen te weten te komen die gelden voor de kamers in ons hotel, kun je de gewenste verblijfsdata ingeven in de reserveringsmodule op de homepage. De beste beschikbare prijs zal worden aangegeven in de lijst met beschikbare kamers. Je krijgt bij je boeking via onze website gegarandeerd altijd de beste prijs!

Welke extra kosten worden er nog in rekening gebracht?

Behalve de kosten voor de kamer en eventuele extra's, zoals ontbijt of parkeren, wordt er ook nog toeristenbelasting in rekening gebracht. In 2018 bedraagt deze € 3,40 per persoon per nacht (13 jaar en ouder), in 2019 bedraagt deze € 4,45.

Hoeveel kamers en overnachtingen kan ik in één keer reserveren via internet?

Je kunt meerdere kamers tegelijk reserveren. Indien je meerdere overnachtingen voor verschillende data wilt reserveren, moet je daarvoor een nieuwe reservering maken.

Tot wanneer kan ik reserveren via internet?

Je kunt op elk gewenst moment een reservering maken via internet, zelfs voor dezelfde dag. Indien je ná 18.00 uur voor dezelfde avond een reservering maakt, dien je wel vóór 22.00 uur in te checken!

Wat moet ik doen om mijn reservering te wijzigen of te annuleren?

In het geval van een online reservering kun je deze ook online wijzigen of annuleren, mits voldaan wordt aan de annuleringsvoorwaarden.
In andere gevallen, of als het online niet lukt, kun je het beste even contact met ons opnemen, telefonisch of stuur ons een bericht. Houd je reserveringsnummer bij de hand.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Bij annulering tot 3 dagen vóór de aankomstdatum worden geen kosten in rekening gebracht. Bij annulering daarna of indien je niet komt opdagen (no-show) wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht.

Wat zijn de reserveringsvoorwaarden?

Op alle reserveringen zijn de Uniforme Voorwaarden van de Horeca (UVH) van toepassing.

Heb ik een creditcard nodig voor het maken van een online reservering?

Ja, het registreren van het nummer van jouw creditcard is noodzakelijk om jouw reservering via internet te bevestigen en te garanderen.
Om de betrouwbaarheid te verzekeren, worden alle bankgegevens beveiligd.

Heb je geen creditcard en wil je toch een reservering maken? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een bericht. Je kunt dan via iDeal vooruit betalen of bij aankomst in het hotel met PIN of contant.

Reserveringen zonder (geldige) creditcard of betaling vooraf zijn niet gegarandeerd en worden op de dag van aankomst om 18.00 uur geannuleerd, tenzij je voor die tijd contact met ons opneemt en jouw aankomsttijd aan ons doorgeeft.

Bij reserveringen zonder creditcard wordt tevens bij het inchecken € 100 in contanten in rekening gebracht als garantie. Deze krijg je bij het uitchecken weer terug.

Wordt het verschuldigde bedrag direct van mijn creditcard afgeschreven?

Het verschuldigde bedrag van de reservering wordt niet van jouw creditcard afgeschreven, maar om de geldigheid van de creditcard te controleren doen wij wel een pre-autorisatie (vanaf 6 dagen vóór aankomst), waarbij de kosten van de eerste nacht van de reservering op de creditcard worden gereserveerd. Deze reservering betreft een garantie die wordt ingehouden in het geval je niet komt opdagen. De reservering van het bedrag wordt automatisch vrijgegeven na jouw verblijf, dit kan tot 5 werkdagen duren, afhankelijk van jouw bank of creditcardmaatschappij. De betaling van het verblijf dient bij aankomst in het hotel te worden voldaan.

In het geval er bij de reservering van de kamer vermeld is dat de betaling vooraf moet worden gedaan, zal deze wél direct van de creditcard worden afgeschreven.

Indien je niet komt opdagen en de reservering niet op tijd is geannuleerd, zal de overnachting in rekening gebracht worden en zal het verschuldigde bedrag van jouw creditcard afgeschreven worden.

Welke betalingsmogelijkheden worden geaccepteerd?

Wij accepteren contante betaling en betaling per iDeal, PIN, Maestro, Visacard, Mastercard, American Express, Diners Club, Discover, JCB en UnionPay.

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 tot 23.00 uur.

Hoe laat kan ik inchecken en hoe laat moet ik de kamer weer verlaten?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur op de dag van aankomst. Vroeger inchecken is alleen mogelijk indien de kamer reeds eerder beschikbaar is. Dit kunnen wij echter niet garanderen. Wanneer de kamer nog niet beschikbaar is, kun je je koffers en tassen achterlaten in onze afgesloten bagagekamer.

Gasten die na 23.00 uur denken aan te komen worden vriendelijk verzocht het hotel hiervan van te voren op de hoogte te stellen.

Op de dag van vertrek moet je de kamer uiterlijk om 12.00 uur verlaten hebben. Wil je langer van de kamer gebruik maken? Dat kan, door een extra nacht bij te boeken, indien beschikbaar.

Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?

Gevonden voorwerpen worden maximaal 3 maanden in onze opslag bewaard. Na deze tijd kunnen wij niet garanderen dat de voorwerpen nog aanwezig zijn.

Vanwege de hygiëne worden de volgende voorwerpen niet bewaard:

  • Ondergoed en sokken
  • Eet- of drinkwaar
  • Verzorgingsproducten

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Klachten over de kamer, het ontbijt, het personeel of onze service kun je het beste direct in het hotel melden. Op dat moment kunnen wij jouw klacht zo goed mogelijk proberen op te lossen. Indien je toch nog achteraf jouw klacht aan ons wilt doorgeven, stuur deze dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Jouw klacht wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen en je ontvangt van ons een reactie.

Contact

  •   Prins Hendrikplein 20
         2518 JC Den Haag
  •   070 345 9200
  •   070 3114 001
  •   Stuur bericht
  • KvK: 27096580

    Openingstijden receptie:
    dagelijks: 07:00 - 23:00

Hotel Sebel