Hotel Sebel Den Haag

Prins Hendrikplein 20
2518 JC  Den Haag
Tel. 070-3459200

Volg ons op Facebook Volg ons op Twitter Toon locatie Stuur ons een bericht

Receptie

14:35 | 14.3°C

Ontbijtzaal

14:35 | 14.3°C

Uitzicht over Den Haag

14:35 | 14.3°C

Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik te weten komen of er kamers beschikbaar zijn?

Het reserveringsgedeelte van onze website is ontworpen om u alleen de kamers aan te bieden die wij beschikbaar hebben op de gekozen verblijfsdata. Wanneer het hotel volgeboekt is op de data die u heeft gekozen, zullen er geen beschikbare kamers getoond worden. U kunt het opnieuw proberen met andere verblijfsdata of met een ander aantal personen per kamer.

Gebruik de reserveringsmodule aan de rechterkant om te weten te komen of er kamers beschikbaar zijn op de gewenste data en om te reserveren.

Hoe kan ik de prijzen van de kamers te weten komen?

Om de prijzen te weten te komen die gelden voor de kamers in ons hotel, kunt u de gewenste verblijfsdata ingeven in onze reserveringsmodule. De beste beschikbare prijs zal worden aangegeven in de lijst met beschikbare kamers. U krijgt bij uw boeking via onze website gegarandeerd altijd de beste prijs!

Welke extra kosten worden er nog in rekening gebracht?

Behalve de kosten voor de kamer en eventuele extra's, zoals ontbijt of parkeren, wordt er ook nog toeristenbelasting in rekening gebracht. Deze bedraagt € 2,54 per persoon per nacht.

Hoeveel kamers en overnachtingen kan ik in één keer reserveren via internet?

U kunt meerdere kamers tegelijk reserveren, indien het allemaal kamers van hetzelfde type zijn. Als u meer kamers van een ander type of meerdere overnachtingen wilt reserveren, moet u een nieuwe reservering maken.

Tot wanneer kan ik reserveren via internet?

U kunt op elk gewenst moment een reservering maken via internet, zelfs voor dezelfde dag. Indien u ná 18.00 uur voor dezelfde avond een reservering maakt, dient u wel vóór 22.00 uur in te checken!

Wat moet ik doen om mijn reservering te wijzigen of te annuleren?

Voor een wijziging of annulering van uw reservering kunt u het beste even contact met ons opnemen, telefonisch of via e-mail. Houdt uw reserveringsnummer bij de hand.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Bij annulering tot 3 dagen vóór de aankomstdatum worden geen kosten in rekening gebracht. Bij annulering daarna, bij een 'niet-restitueerbare' reservering of indien u niet komt opdagen (no-show) wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht.

Wat zijn de reserveringsvoorwaarden?

Op alle reserveringen zijn de Uniforme Voorwaarden van de Horeca (UVH) van toepassing.

Heb ik een creditcard nodig voor het maken van een online reservering?

Ja, het registreren van het nummer van uw creditcard is noodzakelijk om uw reservering via internet te bevestigen en te garanderen.
Om de betrouwbaarheid te verzekeren, worden alle bankgegevens beveiligd.

Heeft u geen creditcard en wilt u toch een reservering maken? Neemt u dan telefonisch of via e-mail contact met ons op.

Wordt het verschuldigde bedrag direct van mijn creditcard afgeschreven?

Het nummer van uw creditcard dient om de reservering van uw kamer de hele nacht te garanderen. Het verschuldigde bedrag zal niet worden afgeschreven en u kunt uw verblijf betalen bij aankomst in het hotel, behalve in het geval van een speciale vermelding in de tariefomschrijving en/of de reserveringsvoorwaarden.
Indien u niet verschijnt en de reservering niet op tijd is geannuleerd, zal de overnachting in rekening gebracht worden en zal het verschuldigde bedrag van uw creditcard afgeschreven worden.

Welke betalingsmogelijkheden worden geaccepteerd?

Wij accepteren contante betaling en betaling per PIN, Maestro, Visacard, Mastercard en American Express.

Heeft het hotel een eigen parkeerplaats en wat zijn de kosten?

Indien u met de auto komt, dan kunt u tegen betaling (€ 18 per nacht) gebruik maken van ons nabij gelegen afgesloten parkeerterrein. Wegens het beperkte aantal plaatsen adviseren wij u om bij uw boeking een parkeerplaats te reserveren. Dat kan via e-mail.
De toegangspas voor het parkeerterrein kunt u bij de receptie verkrijgen.

Op straat is het iedere dag betaald parkeren van 09.00-24.00 uur à € 2 per uur. Bij de parkeerautomaat kunt u alleen betalen met pin of creditcard.

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

De receptie is 7 dagen per week geopend van 07.00 uur tot 23.00 uur

Hoe laat kan ik inchecken en hoe laat moet ik de kamer weer verlaten?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur op de dag van aankomst. Vroeger inchecken is alleen mogelijk indien uw kamer reeds eerder beschikbaar is. Dit kunnen wij echter niet garanderen. Wanneer uw kamer nog niet beschikbaar is, kunt u uw koffers achterlaten in onze bagagekamer.

Op de dag van vertrek moet u uw kamer uiterlijk om 11.00 uur verlaten hebben. Wilt u langer van de kamer gebruik maken? Dat kan, door een extra nacht bij te boeken, indien beschikbaar.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Klachten over de kamer, het ontbijt, het personeel of onze service kunt u het beste direct in het hotel melden. Op dat moment kunnen wij uw klacht zo goed mogelijk proberen op te lossen. Indien u toch nog achteraf uw klacht aan ons wilt doorgeven, stuur deze dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Uw klacht wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen en u ontvangt van ons een reactie.

PRIJZEN / RESERVEREN

Reserveer

BESTE PRIJS GARANTIE!